شناور بادی شورتی کودک جوجه intex 59570

intex 59570

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان

شناور بادی شورتی کودک جوجه intex 59570 از سری محصولات مناسب برای رده سنی کودک است که ایمن ترین موقعیت را برای آن ها ایجاد می سازد. ایمنی در محیط های آبی سبب لذت بردن مخاطب می شود و می تواند امکان داشتن تفریحات مهیج را برای کودکان میسر نماید. در نتیجه اقدام به خرید می کنند و می توانند با قیمت مناسب شناور بادی مد نظر را برای فرزندان خود تهیه نمایند. این محصول ساختاری مانند جوجه دارد که مخاطب را به راحتی جلب می کند. ساختار های فانتزی و جذاب جهت استفاده کودکان ایجاد می شود و برای آن ها جذابیت دارد. از این رو محصولات مورد استفاده رده سنی کودک با طرح های فانتزی ارائه می شوند و می توانند اوقات خوشی را برای کودکان رقم بزند.

خرید شناور بادی شورتی کودک جوجه اینتکس

شناور بادی از نوع شورتی بوده است و در بخش وسط آن دارای دو قسمت جهت قرار گیری پا می باشد. به همین خاطر کودکان پا های خود را در داخل این بخش قرار می دهند و نیمی از بدن را در داخل آب می نمایند. در نتیجه نیمی دیگر که بخش بالا تنه می باشد بر روی سطح آب قرار گرفته و بهترین موقعیت می باشد. با داشتن این موقعیت کودکان ایمنی خود را دارا می باشند و دچار مشکل و بر هم خوردن تعادل نخواهند شد. از این رو بر روی سطح آب قرار گرفته و حالت شناور می گیرند و می توانند برای مدت زمان طولانی موقعیت خود را حفظ نمایند. طراحی استاندارد و ایمن و داشتن موقعیت دلخواه در این محصول سبب شده است که فروش بالایی داشته باشد و محبوبیت زیادی شامل آن شده باشد. در نتیجه افراد زیادی برای فرزندان خود محصول را سفارش می دهند و از آن لذت می برند. سفارش شناور بادی شورتی کودک جوجه intex 59570 تنها از فروشگاه محصولات بادی اینتکس انجام می گیرد.

فروش شناور بادی شورتی کودک طرح جوجه اردک

 نوع تفریحی
 طول 71 سانتی متر
 عرض 58 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

میرزمانی

تحمل تا چه وزنی رو داره؟

268 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

تحمل وزن محصول 23 کیلوگرم است

267 روز پیش ارسال پاسخ