شناور بادی روی آب کودک طرح کوسه bestway 84274

bestway 84274

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
450,000
350,000 تومان

شناور بادی روی آب کودک طرح کوسه bestway 84274 یک کالای خاص و جذاب به شمار می رود که بدنه اصلی این محصول به گونه ای طراحی شده است که کودک می تواند یک محصول مهیج و خاص را در اختیار داشته باشد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که بدنه اصلی این محصول طرحی شبیه به یک کوسه را دارا می باشد که با رنگ شاد و جذاب نارنجی و با رگه های رنگی طراحی و تولید شده است که مزیت مهم این کالا نیز همین نوع طراحی خاص آن است. بخش های باله ها و نواحی کناری این محصول نیز به صورت سه بعدی و با طراحی منحصر به فردی شکل گرفته است که قطعا همین مسئله نقطه قوت این شناور بادی خواهد بود.

شناور بادی روی آب کودک طرح کوسه bestway 84274 | اینتکس ایران

به جز بحث طراحی شما می توانید مشاهده کنید که شناور بادی روی آب کودک طرح کوسه bestway 84274 دارای دو عدد دستگیره حمل و نقل و یا به عبارت دیگر حفظ تعادل می باشد که سبب شده تا کودک به بهترین شکل ممکن بتواند تعادل خود را بر روی این محصول حفظ کرده و لذت ببرد. این محصول برای کودکان بالای سه سال مورد استفاده قرار می گیرد و تا 40 کیلو گرم وزن را هم می تواند به بهترین شکل ممکن بر روی خود تحمل کند که نقطه قوت این محصول خواهد بود. بدنه ضخیم و باکیفیت این شناور بادی روی آب بست وی هم از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول خواهد بود. با توجه به این نکات امکان خرید و ثبت سفارش این شناور بادی روی آب از نمایندگی ایران اینتکس با قیمت ایده آل فراهم خواهد بود.

خرید شناور بادی روی آب کودک طرح کوسه مدل bestway 84274 | اینتکس ایران

 نوع  تفریحی
  طول 160 سانتی متر
  عرض 91 سانتی متر
  ارتفاع 35 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 500 کیلوگرم
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
  پمپ -
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
مناسب سنین بالای سه سال
دارای دستگیره حفظ تعادل
مناسب استفاده در انواع استخر
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...