شناور بادی روی آب کودک طرح لاکپشت intex 57555

intex 57555

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
750,000
580,000 تومان

شناور بادی روی آب کودک طرح لاکپشت intex 57555 جزو محصولاتی به شمار می رود که بیشتر به دلیل ظاهر سه بعدی و زیبایی که دارد مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول همان طور که در تصاویر قابل رویت است ظاهری شبیه به یک لاکپشت بزرگ را دارا می باشد که همین عامل هم باعث شده تا جلوه ای که مشتریان مشاهده می کنند بسیار زیبا باشد. این محصول ساختاری دارد که به صورت شیاردار بوده و باعث خواهد شد که کودک پس از قرار گیری بر روی این محصول از روی آن لیز نخورد. هم چنین باید اشاره کنیم که این محصول یکی از طبیعی ترین و خاص ترین شناورهای بادی روی آب می باشد که باعث شده تا پس از قرار گیری بر روی آب از در اختیار داشتن این محصول نهایت لذت را ببرید.

شناور بادی روی آب کودک طرح لاکپشت intex 57555 | اینتکس ایران

به جز این موارد باید اشاره کنیم که شناور بادی روی آب کودک طرح لاکپشت intex 57555 دارای دو عدد دستگیره در بخش های کناری هم می باشد که کودک می تواند با در دست گرفتن این دستگیره ها به راحتی تعادل خود را بر روی آب حفظ کرده و در حالتی عالی از این محصول استفاده کند. جنس و کیفیت ضخیم این محصول در کنار قابلیت راه اندازی آسان این شناور بادی هم از دیگر خصوصیات خوب این کالا به شمار خواهد رفت. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید این شناور بادی روی آب از سایت فروشگاه اینتکس ایران فراهم خواهد بود.

خرید شناور بادی روی آب کودک طرح لاکپشت | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 طول 191 سانتی متر
 عرض 170 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپندارد
 نوع پمپ -
 وزن 0.8 کیلو گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها دارای دو دستگیره
 مناسب افراد بالای سه سال
 دارای طرح و رنگ جذاب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...