شناور بادی روی آب مبلی تک نفره Intex 56803

Intex 56803

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,460,000 تومان

شناور بادی روی آب مبلی تک نفره Intex 56803 یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین محصولات بادی تولید شده در سال جدید توسط شرکت اینتکس می باشد که از استحکام و دوام لازم برخوردار می باشد. این شناور بادی با طراحی ساخت خاص و زیبایی که داشته از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد که مورد استقبال بسیاری از مشتریان قرار دارد. این محصول به صورت مستطیلی و به شکل یک صندلی بوده که با طول و عرض مناسب به راحتی قابل استفاده بزرگسالان می باشد. لازم به ذکر است این کالا دارای بدنه ای با رنگ طلایی می باشد که به دلیل طراحی راحت و داشتن قسمت پشتی و تکیه گاه دارای آخرین استاندارد ها پشتیبانی و در بالاترین سطج کیفیت تولید شده می باشد تا هم آسایش شما را رقم بزند و هم در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار بگیرد.

 لازم به ذکر است که از ویژگی های مهم و کاربردی این محصول می توان به جنس بدنه ی آن اشاره کرد که مانند بسیاری دیگر از محصولات بادی اینتکس از پی وی سی در ساخت آن استفاده شده و باعث شده تا این محصول بتواند به خوبی در مقابل فشار و ضربه مقاومت کند و در طولانی مدت دچار ساییدگی نشود. این شناور بادی روی آب تک نفره جدید در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی شده و با ابعاد مناسب خود، به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. برای خرید و سفارش شناور بادی روی آب مبلی تک نفره Intex 56803 می توانید به راحتی از طریق نمایندگی اینتکس اقدام فرمایید.

 نوع پایه دار
 طول 175 سانتی متر
 عرض 119 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپ-----------
 وزن 4 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 دارای تکیه گاه شیبدار
 دارای پایه های بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

ن

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...