شناور بادی روی آب طرح لاما bestway 41434

bestway 41434

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
220,000 تومان

شناور بادی روی آب طرح لاما bestway 41434 یک کالای لوکس و دیدنی برای کودکان بالای 3 سال است که همین امر سبب شده تا خانواده هایی که قصد خرید یک شناور بادی روی آب برای فرزند خود را دارند بتوانند با خیالی راحت یک محصول جذاب و دیدنی را در اختیار بگیرند. در همین خصوص نیز باید اشاره کنیم که این شناور بادی به گونه ای طراحی شده است که طرح آن لاما می باشد و این طرح در واقع یک طرح محبوب هم به شمار خواهد رفت. بدنه اصلی این محصول به صورت رنگی و با رنگ اصلی زرد شکل گرفته که این مسئله باعث شده تا در کنار رنگ های شاد دیگر ، جلوه ای دیدنی را به شما ارائه داده و در روحیه کودک هم قطعا اثرگذار باشد. بخش کف این محصول نیز ساختاری بادی داشته و کودک در یک فضای نرم و راحت می تواند بر روی این محصول قرار گیرد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای دو عدد دستگیره حمل و نقل و یا به عبارت دیگر دستگیره حفظ تعادل می باشد که در ناحیه جلویی این محصول تعبیه شده و همین عامل سبب شده تا به راحتی کودک با در دست گرفتن این دستگیره ها بتواند تعادل خود را بر روی آب حفظ کند.

شناور بادی روی آب طرح لاما bestway 41434

در کنار این موارد باید عنوان کنیم که باکس اصلی این محصول به صورت کاملا رنگی طراحی شده و این نکته هم زیبایی این کالا را بیش از پیش افزایش داده است. هم چنین باید اشاره کنیم که این کالا قابلیت تحمل وزن 45 کیلوگرمی را داراست و به سادگی می تواند برای کودکان بالای 3 سال ایده آل باشد. راه اندازی این کالا نیز از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول و با خرید یک پمپ باد مجزا صورت می پذیرد که کاری ساده و آسان خواهد بود. تمامی این نکات در کنار قیمت ارزان شناور بادی روی آب طرح لاما bestway 41434 باعث شده تا با آسودگی خاطر بتوانید این شناور بادی را از فروشگاه اینتکس ایران خریداری نمایید.

شناور بادی روی آب طرح لاما bestway 41434

 نوع تفریحی
 طول 129 سانتی متر
 عرض 129 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 جنس بدنه pvc رنگی
 وزن 2 کیلوگرم
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای کودکان
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...