شناور بادی روی آب طرح فلامینگو intex 56288

intex 56288

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,560,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب طرح فلامینگو intex 56288 پرطرفدار ترین نمونه شناور روی آب می باشد که در میان سنین بزرگسال قطعا بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است. قطعا ظاهر جذابی که این محصول دارد یکی از ویژگی های مهمی است که خرید این محصول توسط افراد مختلف انجام میشود. در همین رابطه باید در ابتدا در خصوص شکل و شمایل این محصول با شما صحبت کنیم. این شناور بادی دقیقا طرحی شبیه به یک فلامینگو بزرگ را دارا خواهد بود که با رنگ صورتی و به صورت بسیار شیک طراحی شده و شرکت اینتکس نیز با ظرافت فوق العاده ای این محصول را به فروش می رساند. تمامی نقاط این محصول به گونه ای شکل گرفته است که پس از راه اندازی کامل شما جلوه یک فلامینگو را به زیباترین شکل ممکن می توانید مشاهده نمایید. هم چنین این محصول به گونه ای طراحی شده است که بر روی بدنه این شناور می توانید دو عدد دستگیره را هم مشاهده کنید.

شناور بادی روی آب طرح فلامینگو intex 56288 | اینتکس ایران

وجود این دو دستگیره باعث شده تا به راحتی بتوانید شناور بادی روی آب طرح فلامینگو intex 56288 را حمل و جا به جا کرده و حتی بر روی آب نیز بتوانید به بهترین شکل ممکن تعادل خود را حفظ کنید. این محصول همچنین قادر است تا 200 کیلوگرم وزن را هم به راحتی بر روی خود تحمل کند که نشان از تحمل وزن و قدرت بالای این محصول دارد. علاوه بر این ها این شناور بادی برای راه اندازی نیاز به یک عدد پمپ باد دارد که باید به صورت جداگانه و مجزا آن را تهیه نموده و اقدام به راه اندازی این محصول کنید. با توجه به این توضیحات شما این مزیت را در اختیار دارید که با قیمت عالی این استخر را از سایت فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید.

خرید شناور بادی روی آب طرح فلامینگو مدل intex 56288 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 196 سانتی متر
 عرض 203 سانتی متر
 ارتفاع 124 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 5.1 کیلوگرم
 تحمل وزن 200 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...