شناور بادی روی آب دو نفره طرح تمساح intex 58562

intex 58562

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
600,000 تومان

شناور بادی روی آب طرح تمساح دو نفره یکی از مدل هایی است که قطعا پس از راه اندازی و قرار گیری بر روی آب می تواند دل کودک شما را شاد کرده و بهترین گزینه برای بازی و تفریح دو نفر کودک بر روی آب باشد. بهره مندی از دو دستگیره بر روی این محصول سبب حفظ تعادل بیشتر این شناور بادی شده است. در ویدیو بالا نیز سعی کردیم تا به صورت کامل ویژگی های این محصول را برای شما عزیزان شرح دهیم.


شناور بادی روی آب دو نفره طرح تمساح intex 58562 بدنه ای حرفه ای دارد تا کودکان به راحتی قادر به داشتن موقعیت استاندارد باشند. این محصول مزیت های زیادی دارد و به عنوان یک محصول کامل برای تفریحات آبی کودکان شناخته شده است. به همین خاطر است که مورد توجه قرار گرفته است و افراد زیادی نسبت به خرید آن اقدام می کنند. محصول بدنه ای بزرگ و جادار دارد تا دو کودک به طور همزمان قادر به استفاده از آن باشند. علاوه بر این موارد دارای دستگیره نگه دارنده می باشد تا بتوان به راحتی بر روی بدنه قرار گرفت و تعادل لازم را دارا بود. برای برقراری تعادل در این محصول همواره بخش های تشکیل دهنده آن قرینه می باشند و می توانند بر روی سطح آب حالت شناور و معلق خود را داشته باشند. در نتیجه آن را در محیط هایی که دارای آب های آرام می باشد مورد استفاده قرار می دهند و می توانند بهترین شرایط را برای خود داشته باشند.

خرید شناور بادی روی آب دو نفره طرح تمساح

شناور بادی بر روی سطح آب اوقات خوشی را برای رده سنی کودک مهیا می سازد و دارای ایمنی کامل برای استفاده این گروه از افراد می باشد. در نتیجه مشکلی آن ها را تهدید نمی کند و می توانند بدون هیچ ایرادی از موقعیت قرار گیری در آن لذت ببرند. ترکیب رنگ بدنه محصول نیز مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است که در نتیجه می توان آن را به عنوان هدیه خریداری کرد و موجب نشاط و شوق کودکان می شود. از این رو پر فروش و منحصر به فرد است و بهترین اوقات را برای روز های گرم تابستان برای کودکان مهیا می کند. این وسیله کاربردی جدید و خاص است و با وزن کم استفاده های زیادی دارد. به جهت خرید آسان شناور بادی روی آب دو نفره طرح تمساح intex 58562 به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کرده و آن را خریداری کنید.

فروش شناور بادی روی آب کودک طرح تمساح

 نوع  تفریحی
  طول 203 سانتی متر
  عرض 114 سانتی متر
  ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
  وزن 1.2 کیلوگرم
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
  پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره تعادل
ابعاد بسته بندی: 25*23*7 سانتی متر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...