شناور بادی روی آب دایناسور Bestway 41128

Bestway 41128

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
620,000 تومان

شناور بادی روی آب دایناسور Bestway 41128 بی نقص و حرفه ای دارد و از بدنه ای با کیفیت تشکیل شده است. بدنه محصول از جنس وینیل می باشد که بهترین گزینه برای ساخت محصولات بادی با کیفیت است. این محصول را می توان به راحتی برای مدت زمان طولانی در محیط های آبی قرار داد و از آن لذت برد. شناور بادی برای قرار گیری مداوم بر روی سطح آب ساخته شده است و ساختار آن ثابت و بدون تغییر است. در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و برای انواع تفریحات آبی خرید آن را انجام داد. محصول برای رده سنی افراد تا 18 سال کاربرد دارد و از توان بالایی برخوردارمی باشد. تحمل بدنه نسبت به وزن افرادی که بر روی آن قرار می گیرند بالا است. در نتیجه تمامی افراد قادر به استفاده از این محصول خواهند بود.

 وجود دستگیره نگه دارنده در بخش رویه محصول مزیت های زیادی دارد. از جمله این مزیت ها قرار گیری ثابت و با تعادل افراد بر روی محصول می باشد و از بروز مشکل جلوگیری می کند. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. ظاهر شناور بادی بر اساس سلیقه افراد بوده است و می تواند آن ها را شگفت زده کند. خرید محصولات بادی با برند اصل و اورجینال از مراکز معتبر صورت می گیرد. اگر قصد خرید شناور بادی روی آب دایناسور Bestway 41128 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوع تفریحی
 طول 190 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 1.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای کودکان بالای 3 سال
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...