شناور بادی روی آب خانوادگی bestway 43281

bestway 43281

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان

شناور بادی روی آب خانوادگی bestway 43281  از سری محصولات بزرگ و جادار بادی است که برای استفاده در محیط های آبی و در فصول گرم سال مد نظر قرار می گیرد. این محصول را می توان به راحتی بر روی سطح آب قرار داد و از آن لذت برد. داشتن بدنه ای سبک و قابل حمل امکان به همراه داشتن محصول در مسافرت و تفریح را ایجاد کرده است و مشکلی را برای آن ها ایجاد نخواهد کرد. بنابراین شناور بادی روی آب خانوادگی bestway 43281 جزو محصولات پر فروش و پر استفاده است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. بدنه بزرگ و جادار است و در واقع بزرگ ترین شناور بادی را ایجاد کرده است. به طوری که تعداد زیادی از افراد قادر به قرار گیری بر روی آن می باشند و می توانند در محیط های آبی حضور پیدا کنند.

 در واقع این محصول بادی به عنوان یک محصول خانوادگی شناخته می شود که افراد نسبت به قرار گیری بر روی آن اقدام خواهند نمود و به لذت حضور بر روی سطح آب های آرام به صورت دست جمعی خواهند رسید. این شناور بادی مانند سایر شناور ها دارای دستگیره نگه دارنده می باشد و تعادل را ایجاد می کند. همچنین دارای جا لیوانی نیز بوده است تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده نوشیدنی و آب را به همراه اعضای خانواده قرار داد. روش خرید شناور بادی روی آب خانوادگی bestway 43281 ساده می باشد و به سرعت صورت می گیرد. چرا که امکان خرید غیر حضوری آن از سایت نمایندگی اینتکس ایران ایجاد شده است.

نوع تفریحی
 طول 429 سانتی متر
 عرض 429 سانتی متر
 ارتفاع 330 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 20 کیلوگرم
 تحمل وزن 540 کیلوگرم
 پمپ ندارد
 نوع پمپ  --
 سایر ویژگی ها مناسب برای تمام سنین
 دارای دستگیره ی حمل و نقل
دارای 6 عدد محظفه باد
دارای 6 عدد نگهدارنده بطری
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...