شناور بادی روی آب تکیه گاه دار آبی intex 58802

intex 58802

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17%
660,000
550,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب تکیه گاه دار آبی intex 58802 یکی دیگر از محصولات جدید و جذابی است که شرکت اینتکس در سال جدید میلادی آن را با کیفیت بالاتر و ظاهری شیک و جذاب ارائه کرده است که قطعا همین مسئله نیز از خصوصیات جذاب این شناور بادی به شمار می رود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این شناور بادی ظاهری با رنگ آبی رنگ را داراست که این رنگ در واقع بخش های کناری و همین طور تکیه گاه این محصول را شامل می شود. هم چنین بخش کف و نشیمنگاه این محصول نیز به گونه ای ارائه شده است که شما می توانید چندین رنگ شاد و جذاب را در این ناحیه نیز مشاهده کرده و لذت ببرید. دیگر مسئله در رابطه با این محصول بحث وجود تکیه گاه بادی متصل به بدنه می باشد که فرد می تواند به راحتی به این ناحیه تکیه داده و در یک حالت استاندارد به تفریح بپردازد.

خرید شناور بادی روی آب تکیه گاه دار جدید اینتکس

دیگر مسئله ای که باید در رابطه با شناور بادی روی آب تکیه گاه دار آبی intex 58802 به آن اشاره کنیم وجود فضایی است که شما می توانید به ساده ترین  شکل ممکن بطری آب خود را در آن ناحیه قرار داده و همواره این ویژگی را در دسترس خود داشته باشید. طراحی بخش تکیه گاه پا در این شناور نیز به گونه ای شکل گرفته است که شما می توانید به سادگی پای خود را در حفره ناحیه جلویی این محصول قرار داده و همواره تماس مستقیم با آب داشته باشید. راه اندازی این محصول هم از طریق دریچه های باد مجزای موجود بر روی این محصول امکان پذیر می باشد که مزیت مهم این محصول در بحث طراحی به شمار می رود. از نظر جنس و کیفیت بدنه نیز این محصول به صورت وینیل و یا همان PVC ضخیم طراحی عرضه شده است که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این شناور بادی روی آب از سایت فروشگاه اینتکس ایران فراهم خواهد بود.

فروش شناور بادی روی آب تکیه گاه دار دارای جالیوانی

 نوع تفریحی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 تحمل وزن 140 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم شفاف و رنگی
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ -
 نوع پمپ -
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
 دارای شکاف مخصوص پا
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...