شناور بادی روی آب توکان bestway 41437

bestway 41437

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
280,000 تومان

شناور بادی روی آب توکان bestway 41437 قطعا محصولی است که به دلیل نوع طراحی و همین طور جلوه ای که دارد باعث شده تا یک کالای دیدنی و خاص به شمار رود. تا قبل از این محصول ، شناورهای بادی همگی با بهره گیری از طرح های پر طرفدار سعی می کردند تا محصولات خود را روانه بازار کنند اما این بار این طرح از طرف شرکت بست وی باعث شد تا چشم ها به سمت این محصول خیره شود. ظاهری که این شناور بادی روی آب داراست به گونه ای است که با بهره مندی از طرح و ظاهر پرنده توکان شکل گرفته است. قبلا در هیچ یک از محصولات برندهای مختلف از طرح این پرنده استفاده نشده بود و همین عامل هم باعث خاص تر و جذاب تر شدن این کالا خصوصا برای سنین کودکان شده است. در واقع این محصول هم برای همین سنین طراحی شده است و قادر است تا 45 کیلو گرم وزن را هم به ساده ترین شکل ممکن بر روی خود تحمل کند.

شناور بادی روی آب توکان bestway 41437 | اینتکس ایران

در کنار این نکات شما می توانید مشاهده کنید که شناور بادی روی آب توکان bestway 41437 از رنگ های فوق العاده شاد و جذاب بهره می برد که این رنگ ها در دور تا دور بخش های کناری این محصول به چشم می خورد. البته ناحیه میانی این محصول با استفاده از رنگ یکدست سفید شکل گرفته که این مورد هم باعث شده تا پس از قرار دادن این شناور بر روی آب بتوانید به زیباترین شکل ممکن از فواصل دور هم این کالا را مشاهده کنید. دیگر خصوصیت خوبی که این محصول داراست وجود دستگیره های حمل و نقل بر روی سر و گردن این پرنده می باشد که به اصطلاح شما می توانید در ناحیه جلویی این دستگیره ها مشاهده کرده و قطعا برای در دست گرفتن کودک و حفظ تعادل بر روی آب بسیار مفید و کارا خواهد بود. با توجه به این خصوصیات و مشاهده تصاویر این کالا امکان خرید این شناور بادی روی آب برای شما از سایت اینتکس ایران فراهم خواهد بود.

خرید شناور بادی روی آب توکان bestway 41437 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 173 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس بدنه pvc رنگی
 وزن 2 کیلوگرم
 تحمل وزن 45 کیلوگرم
 پمپ -
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب برای کودکان
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...