شناور بادی روی آب بزرگ Intex 56862

Intex 56862

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
610,000 تومان

شناور بادی روی آب بزرگ Intex 56862 بدنه ای جادار و محکم دارد به طوری که افراد بزرگسال را بر روی خود جای می دهد. در واقع این محصول از طراحی منحصر به فرد تشکیل شده است که می توان نسبت به استفاده از آن در مدت زمان طولانی اقدام کرد. بدنه دارای ساختاری بادی و تو خالی است که برای قرار گیری شناور بر روی سطح آب ساخته شده است. وزن کم محصول و تو خالی بودن آن سبب شده است که چنین کاربردی ایجاد شود. افراد نیز بر اساس تمایل خود در محیط های آبی از این محصول استفاده می کنند و به آرامش می رسند. 

این شناور بادی محلی مشخص برای قرار گیری افراد دارد که به این صورت می توان بر روی آن قرار گرفت و بدن خود را در موقعیت استاندارد قرار داد. برای داشتن شرایط مناسب تکیه گاه بادی برای بخش نشیمن در نظر گرفته شده است که ستون فقرات را تحت پوشش قرار می دهد و می تواند به راحتی برای افراد نمونه یک محصول بی نقص باشد. در زمان استفاده از محصول و قرار گیری بر روی این بخش احساس خوبی به افراد داده می شود و آن ها را از بروز درد در ناحیه کمر و ستون فقرات در امان نگه می دارد. به این ترتیب می توان از این شناور بادی به عنوان یک محصول طبی و راحتی یاد کرد که داشتن آن برای علاقه مندان لذت بخش می باشد. برای خریدشناور بادی روی آب بزرگ Intex 56862 به نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه کنید.

نوع مستطیلی
 طول 163 سانتي متر
 عرض 104 سانتي متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپندارد
 نوع پمپ--------
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...