شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق سبز Intex 56805

Intex 56805

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27%
1,350,000
990,000 تومان
کمی صبر کنید...

شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق سبز Intex 56805 جزو محصولات محبوب و پر فروشی است که بیشتر به دلیل ظاهر جذاب و شیکی که دارد باعث شده تا میان مشتریان به یک گزینه پر فروش تبدیل شود. در همین راستا اگر بخواهیم به بررسی طراحی صورت گرفته در این شناور بادی بپردازیم باید در ابتدا عنوان کنیم که این محصول دقیقا طرحی شبیه به یک قایق را داراست و به همین دلیل هم به این عنوان نامگذاری شده است. در واقع این طراحی زیبا و جذاب که در این محصول به چشم می خورد باعث شده تا مشتریان بتوانند با تهیه و استفاده از این محصول نهایت لذت را تجربه کنند. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این شناور بادی مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال می باشد و شما این مزیت را در اختیار دارید که با خیالی راحت از این محصول استفاده کرده و بر روی آب شناور باقی بمانید.

شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق سبز | اینتکس ایران

هم چنین باید اشاره کنیم که شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق سبز Intex 56805 دارای دو عدد دستگیره حفظ تعادل و جا به جایی در بخش های کناری خود می باشد که همین عامل باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید بر روی آب این محصول را قرار داده و لذت ببرید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این شناور بادی دارای فضایی برای نگهداری بطری آب و یا لیوان می باشد و این مورد هم دیگر مزیت خوب این محصول به شمار می رود. وجود تکیه گاه بادی و همین طور ناحیه کف این محصول که باعث شده تا حس قرار گیری بر روی آب را به بهترین شکل ممکن تجربه نمایید و در واقع ساختاری توری دارد ، همگی از مهم ترین ویژگی های طراحی این شناور بادی روی آب به شمار می رود. امکان خرید این محصول زیبا هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس ایران با قیمت عالی برای شما فراهم است.

خرید شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق ارزان | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 163 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 جنس بدنه پی وی سی
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری پی وی سی
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 2.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگی ها دارای نشیمنگاه شفاف
 مناسب تمام سنین
 دارای تکیه گاه بادی
 دارای جالیوانی
 دارای دستگیره حمل و نقل
 طراحی دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...