سرسره بادی سه نفره بست وی Bestway 52200

Bestway 52200

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان

سرسره بادی سه نفره بست وی Bestway 52200 بهترین گزینه برای ایجاد محوطه شاد و مهیج است که برای کودکان ساخته شده است. بدنه دارای ابعاد بزرگی است به طوری که سه فرد به راحتی بر روی آن بازی می کنند. در کناره های محصول مخزن آب وجود دارد که برای کارکرد آبپاش های موجود در آن ایجاد شده است. کسانی که به دنبال ایجاد یک موقعیت مطلوب و منحصر به فرد می باشند می توانند سرسره بادی را خریداری کرده و برای کودکان و نوجوانان فضایی مهیج را ایجاد سازند تا ساعات خوشی را داشته باشند. محصول مورد نظر در فضای باز راه اندازی می شود و برای راه اندازی آن محیطی بزرگ نیاز است.

سرسره بادی سه نفره بست وی Bestway 52200 | اینتکس ایران

سالن های بزرگ با ارتفاع سقف بلند نیز می تواند گزینه ای مناسب برای راه اندازی محصول مورد نظر باشد. به این ترتیب کسانی که به دنبال یک وسیله کاربردی بوده اند تا به وسیله آن بهترین تایم را داشته باشند می توانند سرسره بادی با ظرفیت بالا را خریداری کنند. بدنه برای استفاده سه فرد سازگار است و از ضخامت و دوام بالایی برخوردار می باشد. لذت داشتن چنین امکاناتی برای تمامی کودکان وجود دارد و افراد می توانند با قیمت مناسب خرید آن را انجام دهند. امکان دسترسی آسان به این محصول برای خرید نیز وجود دارد و می توان نسبت به خرید آن هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری از نمایندگی اینتکس در ایران اقدام نمود.

خرید سرسره بادی سه نفره بست وی | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 550 سانتی متر
 عرض 167 سانتی متر
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ باد -
 نوع پمپ -
 وزن 3.3 کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی 10*40*50 سانتی متر
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای آبپاش در کناره و قسمت پایین
 دارای مخزن آب کوچک
 مناسب سنین کودک و نوجوان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ميخ نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...