سرسره بادی بست وی کودک Bestway 52199

Bestway 52199

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان

سرسره بادی بست وی کودک Bestway 52199 بهترین محصول برای ایجاد تفریح برای کودکان است که از سطحی بادی تشکیل شده است. این محصول دارای شیب می باشد که می توان بر روی آن بهترین لحظات را تجربه کرد. محصول مورد نظر قادر به داشتن طول عمر بالا است و در محیط های باز مورد استفده قرار می گیرد. بخش کف محصول دارای دو لایه می باشد که در نتیجه ضخامت بیش تری ایجاد کرده است و افراد را بر روی خود قرار می دهد. رویه محصول از نرمی خاصی برخوردار است که در زمان قرار گیری کودکان راحتی را برای آن ها ایجاد می کند. این محصول دارای توان مقابله با وزن کودکان است که در زمان بازی و سرگرمی فشار به بدنه وارد می کنند.

سرسره بادی بست وی کودک Bestway 52199 | اینتکس ایران

محصول مورد نظر دارای مخزن آب کوچکی در بدنه است که موجب کارکرد آبپاش های رویه محصول می شود. به همین خاطر است که با داشتن این محصول بهترین تفریحات آبی برای کودکان مهیا می شود و می توان نسبت به استفاده مداوم از آن اقدام کرد. سرسره بادی در محیط هایی مانند حیاط و باغ راه اندازی می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل امکان ریخته شدن آب به اطراف محصول نمی توان آن را در منزل و محیط های بسته مورد استفاده قرار داد. از این رو شرایط برای داشتن آن در مسافرت نیز وجود دارد و می تواند سبب سرگرمی مهیج کودکان شود. خرید چنین محصول بادی با برند بست وی از فروشگاه محصولات بادی صورت می گیرد.

خرید سرسره بادی بست وی کودک | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 550 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ باد -
 نوع پمپ -
 وزن 1.5 کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی 5*30*40 سانتی متر
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای آبپاش در کناره و قسمت پایین
 دارای مخزن آب کوچک
 مناسب سنین کودک و نوجوان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما ، ميخ نصب


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...