سرسره بادی با آبپاش Bestway 52198

Bestway 52198

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان

سرسره بادی با آبپاش Bestway 52198 می تواند بهترین و مهیج ترین فضا را ایجاد سازد تا افراد بتوانند ساعات خوشی را سپری کنند. سرسره بادی می تواند یک پارک آبی را برای کودکان ایجاد کند و برای آن ها بهترین موقعیت را فراهم سازد. به همین خاطر پر فروش و منحصر به فرد است و میزان تمایل افراد به داشتن آن بیش تر از سایر محصولات می باشد. سرسره بادی دارای آبپاش بر روی بدنه است و محلی به عنوان مخزن آب دارد. این مخزن آب کوچک است اما قادر به مهیا کردن آب مورد نیاز برای کارکرد آبپاش ها می باشد. سرسره بادی را می توان در حیاط های بزرگ و باغ مورد استفاده قرار داد و برای کودکان فضایی دلخواه را فراهم کرد. به همین خاطر است که لحظات خوشی شامل حال آن ها می شود و سعی دارند که در تمامی تفریحات از آن استفاده کنند.

سرسره بادی با آبپاش Bestway 52198 | اینتکس ایران

بدنه سبک محصول قابلیت حمل آسان را مهیا می کند و می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. به همین خاطر امکان به همراه داشتن سرسره بادی برای رفتن به شهر های ساحلی نیز وجود دارد و افراد را دچار مشکل نمی کند. از این رو می توان با خیالی آسوده این محصول منحصر به فرد را مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. سرسره بادی بدنه ای ضد حساسیت دارد تا در طولانی مدت کودکان را دچار مشکل نسازد. برای خرید این محصول مهیج و استفاده از آن در تمامی تفریحات مهیج به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

خرید سرسره بادی با آبپاش | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 طول 550 سانتی متر
 عرض 81 سانتی متر
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ باد -
 نوع پمپ -
 وزن 1.3 کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی 5*28*33 سانتی متر
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگی ها دارای آبپاش در کناره ها
 دارای مخزن کوچک آب
 مناسب کودکان و نوجوانان
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...