سرسره بادی اینتکس طرح خانه Intex 58294

Intex 58294

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

سرسره بادی اینتکس طرح خانه Intex 58294 محصولی با کاربرد زیاد است که هم در حاشیه استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد و هم می توان آن را بر روی سطح آب به صورت شناور مورد استفاده قرار داد. قابلیت جدا کردن دیواره های بادی از بدنه وجود دارد بنابراین می توان به راحتی آن را به صورت شناور بر روی سطح آب قرار داد. سرسره بادی به بدنه محصول متصل است اما قابلیت جدا کردن آن نیز وجود دارد. در کناره های محصول دستگیره نگه دارنده قرار گرفته است که قرار گیری کودکان با تعادل و به صورت استاندارد را میسر کرده است.

خرید سرسره بادی اینتکس طرح خانه Intex 58294

افراد می توانند این موقعیت دلنشین و مهیج را برای کودکان خود ایجاد سازند تا در نهایت نسبت به استفاده کردن از آن در موقعیت های مختلف اقدام کنند. بدنه بادی وزن کمی دارد و به راحتی جا به جا می شود و قابلیت قرار گیری شناور بر روی آب را در مدت زمان طولانی دارد. در کنار محصول طنابی برای کشاندن آن به نقاط مختلف در زمان قرار گیری بر روی سطح آب وجود دارد که می توان نسبت به استفاده کردن از آن نیز اقدام نمود. سرسره بادی مد نظر برند و اصل است و از کیفیت بالا تشکیل شده است و می توان از آن به عنوان استخر نیز استفاده کرد. به منظور خرید این محصول با قیمت مناسب به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوع خانگی
ظرفیت داخل بدنه 40 لیتر
طول 280 سانتی متر
عرض 173 سانتی متر
ارتفاع 122 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای کف بادی بسته
دارای سایبان سرخود
قابلیت جدا شدن دیواره های باید
قابل استفاده به عنوان قلعه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...