زیر انداز برزنتی استخر اینتکس Intex 28048

Intex 28048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان

زیر انداز برزنتی استخر اینتکس Intex 28048 دارای کیفیت بالا می باشد و از ضخامت زیاد برخوردار است. این محصول را می توان در زیر استخر های مختلف قرار داد چرا که بدنه ای یک تکه دارد و ابعاد مشخصی شامل آن شده است. زیر انداز دارای ابعاد 472 در 472 سانتی متری است که برای استخر هایی با حداکثر قطر 457 سانتی متر مد نظر قرار می گیرد و کاربرد دارد. استفاده از این محصول برای نصب استخر پیش ساخته در فضای باز لازم و ضروری است. چرا که در محیط های باز امکان وجود اشیاء تیز وجود دارد و ممکن است آسیب به بدنه وارد شود.

خرید زیر انداز برزنتی استخر اینتکس Intex 28048

آسیب رسیدن به بدنه استخر پیش ساخته سبب خرابی آن می شود که ادامه روند آن پارگی کلی محصول را به دنبال خواهد داشت. زیرانداز برزنتی از قابلیت هایی نظیر غیر قابل نفوذ بودن نیز برخوردار می باشد و می تواند بخش کف استخر پیش ساخته را ضخیم تر سازد. بنابراین این محصول دارای سازگاری لازم و کافی برای استفاده توسط افراد است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. زیر انداز مد نظر وزن کمی دارد و برای ایجاد استخر پیش ساخته در محیط های مختلف نیز می تواند به همراه افراد باشد. قیمت خرید زیر انداز مد نظر کم می باشد بنابراین تمامی دارندگان استخر پیش ساخته توانایی خرید آن را دارند. جهت خرید این محصول به فروشگاه محصولات اینتکس مراجعه کنید تا بهترین نمونه با کیفیت بالا به شما ارائه شود.

زیر انداز برزنتی استخر اینتکس Intex 28048 با کیفیت

نوعمربعی
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول472 سانتی متر
عرض472 سانتی متر
وزن2 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی35 در 36 در 5 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخرهای گرد و فریمی
قابلیت تا شدن در چند سطح
قابل استفاده برای استخر های 8 تا 15 متر
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...