ربات اسکیمر استخر پیش ساخته اینتکس 28006

intex 28006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,500,000 تومان

ربات اسکیمر استخر پیش ساخته اینتکس 28006 قابلیت راه اندازی به وسیله اتصال به پمپ تصفیه آب شنی را دارد و می تواند با این اتصال زباله های موجود در کف استخر پیش ساخته را وارد پمپ تصفیه آب کند و در نهایت محیط این استخر ها تمیز و پاکیزه شود. ربات اسکیمر بهترین محصول جهت تمیز کردن استخر پیش ساخته گرد و مستطیلی شکل است که دارای ابعاد مشخص می باشند و توانایی تمیز کردن آن ها را به سرعت دارد. از این رو در استخر های بتنی کاربرد ندارد و نمی توان از آن استفاده کرد. ربات اسکیمر استخر پیش ساخته توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و با این وجود دارندگان استخر پیش ساخته به راحتی قادر به تمیز کردن محیط مد نظر باشند. برس هایی که در زیر محصول وجود دارد با حرکت در کف محصول و دیواره آن سبب تمیز کردن این دو بخش اصلی می شود و می تواند در کم ترین زمان بهترین موقعیت را ایجاد سازند. 

به همین خاطر است که محیط استخر پیش ساخته از جلبک و آلودگی های دیگر زدوده می شود و می توان بهترین شرایط را به دست آورد. شلنگ تصفیه موجود در این محصول بلند می باشد تا به راحتی بتوان به پمپ تصفیه آب متصل کرد و از آن بهره مند شد. این محصول امکان اتصال آسان دارد که نیازی به آموزش نداشته و در نهایت می توان در کم ترین زمان محصول رابرای بهره برداری آماده کرد. به این ترتیب در زمان نیاز به تمیز کردن بخش داخلی استخر پیش ساخته اتصال صورت می گیرد و با کارکرد پمپ تصفیه آب ربات اسکیمر نیز به کار می افتد و می تواند تمامی موقعیت های مناسب جهت داشتن محیطی تمیز و عاری از آلودگی را ایجاد کند. کسانی که به دنبال خرید آسان ربات اسکیمر استخر پیش ساخته اینتکس 28006 با قیمت مناسب و کیفیت اصل می باشند می توانند به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را خریداری نمایند.

 نوع اتومات
 سرعت حرکت8 متر در دقیقه
 اندازه برس14 سانتی متر
 جمع کننده زباله 1.5 لیتر
 قدرت مکش 2650 لیتر در ساعت با فیلتر شنی 6 متر مکعب
 سایر ویژگی ها مناسب استخرهای گرد تا حداکثر قطر 4.88
 مناسب استخرهای مستطیل تا حداکثر طول 6.10
 دارای دو عدد برس تمیزکننده چرخان
 برای استخرهای بتنی مناسب نیست
 دارای صافی مجزا
 دارای شلنگ تصفیه
 قابلیت نصب آسوده
 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ بلند


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...