راکر بادی بست وی کودک Bestway 52220

Bestway 52220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
310,000 تومان

راکر بادی بست وی کودک Bestway 52220 تنها محصولی است که لحظات شادی را برای کودکان مهیا می سازد بدون آن که آن ها را دچار مشکل نماید. این راکر بادی دارای طراحی بی نظیر می باشد و از بدنه ای با رنگبندی شاد و خاص برخوردار است. بنابراین کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمایند و محصول را برای فرزندان خود تهیه کنند. بخش زیرین محصول که پایه آن را تشکیل می دهد خمیده بوده است که امکان استفاده از محصول را میسر می کند.

راکر بادی بست وی کودک Bestway 52220 | اینتکس ایران

 این بخش می تواند راحتی زیادی برای افراد داشته باشد و به نوبه خود از مزیت های زیادی برخوردار است. بدنه به طور کلی بادی و نرم می باشد و در نتیجه پایه نیز بادی و تو خالی بوده است. از این رو زمانی که از این محصول استفاده می شود راحتی زیادی برای کودکان ایجاد خواهد شد. راکر بادی را می توان با برند اصل بست وی خریداری کرد. این برند ساخت انواع محصولات بادی با کیفیت را بر عهده دارد و در طول سال های فعالیت خود بهترین گزینه از وسایل بادی را ارائه کرده است. به همین خاطر والدین می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید انواع محصولاتی که با این برند ساخته شده اند اقدام نمایند. راکر بادی بست وی کودک را با طراحی فانتزی و منحصر به فرد از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری کنید .

خرید راکر بادی بست وی کودک مدل Bestway 52220 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی ، آبی
 طول 86 سانتی متر
 عرض 43 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای دو جای مخصوص قرار دادن پا
 قابلیت استفاده بر روی آب
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...