حلقه شنا بادی کودک پری دریایی Intex 59242

Intex 59242

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22%
230,000
180,000 تومان

حلقه شنا بادی کودک پری دریایی Intex 59242 گزینه ای مناسب برای داشتن تفریحات آبی ایمن می باشد و می توان آن را با پرداخت هزینه کم خریداری کرد. حلقه شنا بادی برای رده سنی کودک ساخته شده است و از بدنه ای با طراحی فانتزی برخوردار است که می تواند جذابیت خاصی داشته باشد و برای آن ها به بهترین شکل استفاده گردد. در نتیجه پر فروش و پر مخاطب است و لذت داشتن تفریحات آبی در روز های گرم سال را مهیا می کند. حلقه شنا بادی جزو برترین نمونه از محصولات بادی است که امروزه افراد به آن نیاز دارند و تمایل به داشتن آن دارند. در محیط های آبی اغلب کودکان دارای تعادل نمی باشند و مهارت شنا را نیاموخته اند. از این رو نیاز به یک وسیله کاربردی دارند تا تعادل آن ها را در محیط مهیا کند و برای آن ها بهترین گزینه به حساب بیاید.

خرید حلقه شنا بادی کودک پری دریایی

حلقه شنا بادی بهترین و مهم ترین محصول بادی به جهت داشتن چنین تفریحاتی است که کمک می کند افراد با بیش ترین میزان ایمنی و رضایت در محیط های آبی حضور داشته باشند و به تفریحات آبی مشغول شوند. این محصول در واقع تکیه گاهی محسوب می شود که در فضاهای آبی مانع از فرو رفتن افراد به داخل آب می گردد و می تواند جهت ایجاد تعادل در کودکان مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه لازم و ضروری است و با وزن کم در اختیار استفاده کنندگان قرار گرفته است. طول عمر محصول زیاد می باشد چرا که از ضخامت زیادی برخوردار است و با داشتن قابلیت ضد حساسیت بودن می تواند سبب استفاده طولانی مدت از آن شود. هر کس که تمایل به داشتن حلقه شنا بادی کودک پری دریایی Intex 59242 دارد می تواند با پرداخت هزینه کم از فروشگاه محصولات بادی ایران اینتکس محصول را سفارش دهد و به راحتی آن را در داخل سبد خرید خود جای دهد.

فروش حلقه شنا بادی طرح پری دریایی ارزان

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره-
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...