حلقه شنا بادی کودک طرح دایناسور Intex 59242

Intex 59242

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
114,000 تومان

حلقه شنا بادی کودک طرح دایناسور Intex 59242 به دلیل دارا بودن از کیفیت بالا و مطلوب می تواند موجب استفاده طولانی مدت افراد شود و به راحتی توجه آن ها را جلب کند. این حلقه شنا بادی برای رده سنی کودک طراحی و تولید شده است و متناسب با این رده سنی دارای ساختار و اندازه استاندارد می باشد تا بتوان به راحتی از آن بهره مند شد و دچار مشکل نیز نشد. حلقه شنا بادی ضروری ترین محصول تفریحی برای قرار گیری در محیط آب های آرام می باشد که می تواند ایمنی کودکان را ایجاد سازد و برای آن ها موقعیت دلخواهی به وجود آورد. تا به داخل آب فرو نرفته و تعادل لازم برای قرار گیری بر روی سطح آب را داشته باشد.

فروش حلقه شنا بادی کودک طرح دایناسور اینتکس

این حلقه شنا بادی طراحی جدید و منحصر به فرد دارد و طرح رویه آن چاپی و زیبا می باشد. به طوری که با روحیات کودکان سازگاری داشته و می تواند برای آن ها جذاب باشد. رنگبندی شاد و وجود طرح های متنوع و زیبا سبب شده است که محصول به عنوان یک محصول پر فروش و محبوب شناخته شود و در نتیجه بتوان با خیالی آسوده آن را به عنوان کادو برای کودکان خریداری کرد. وزن بدنه محصول به گونه ای است که می توان به راحتی توسط کودکان حمل شود و مورد استفاده آسان آن ها قرار گیرد. همچنین محصول از بدنه ای ضد حساسیت برخوردار است تا در زمان استفاده طولانی مدت کودکان آن ها را دچار آسیب نکند و آسیب های پوستی را نیز به دنبال نداشته باشد. به این ترتیب تمامی خصوصیات منحصر به فرد و مد نظر والدین برای محصولات مورد استفاده کودکان را دارد و می تواند محبوب باشد. جهت خرید حلقه شنا بادی کودک طرح دایناسور Intex 59242 تنها می توان به نمایندگی اینتکس ایران مراجعه کرد.

قیمت حلقه شنا بادی کودک دایناسوری ارزان

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره -
 پمپ-
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...