حلقه شنا بادی کودک طرح جزیره Intex 59242

Intex 59242

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
180,000 تومان

حلقه شنا بادی کودک طرح جزیره Intex 59242 محبوبیت زیادی در نزد کودکان دارد و برای این رده سنی مورد استفاده قرار می گیرد در نتیجه می توان برای آن ها خریداری نمود و مورد استفاده در طی مدت زمان طولانی قرار داد. این حلقه شنا بادی برای استفاده در محیط های آبی مد نظر قرار می گیرد و دارای امکان استفاده آسان می باشد که با قیمت مناسب خریداری شده و در آب های آرام استفاده می شود. به همین خاطر است که پر فروش و منحصر به فرد است و برای برخورداری از بهترین موقعیت در نهایت کیفیت ساخته شده است. این حلقه شنا بادی برای کودکان می باشد و در واقع از قطری برخوردار است که متناسب با جثه بدن آن ها طراحی و تولید شده است. در نتیجه می توان به راحتی از موقعیت به وجود آمده لذت برد و از شرایط استفاده کرد.

فروش حلقه شنا بادی کودک طرح جزیره ارزان

این محصول سبک و قابل حمل است و به راحتی توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به آسانی بر روی بدنه افراد واقع می شود و می تواند بهترین شرایط و موقعیت را برای کودکان رقم بزند. حلقه شنا بادی برای این افراد لازم و ضروری است و در تمامی تفریحات آبی در فصول گرم سال به همراه بوده و در صورت نیاز به آسانی در مدت زمان کم باد خواهد شد. برای باد کردن این محصول نیاز به پمپ باد است که به دریچه باد موجود بر روی بدنه متصل شده و عمل باد کردن آن را انجام می دهد. در نتیجه در کم ترین زمان محصول آماده استفاده و بهره برداری خواهد شد و نیاز افراد برای شرکت در تفریحات آبی را پاسخ می دهد. این حلقه شنا بادی کودک طرح جزیره Intex 59242 بهترین محصول ارائه شده از شرکت اینتکس است که اصل و اورجینال می باشد و با قیمت ارزان از نمایندگی ایران اینتکس خریداری می شود.

قیمت حلقه شنا بادی کودک طرح دار

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره-
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...