حلقه شنا بادی کودک طرح آناناس Intex 59241

Intex 59241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
140,000
115,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک طرح آناناس Intex 59241 از جذابیت زیادی برخوردار است و جزو منحصر به فرد ترین محصول در سال های اخیر می باشد که برای رده سنی کودکان ساخته شده است. بر روی بدنه این محصول طرح هایی از آناناس های رنگارنگ وجود دارد که تشکیل شده از رنگ های شاد و متنوع می باشد. به این ترتیب می توان این محصول بی نظیر را با قیمت مناسب خریداری کرد و برای کودکان مورد استفاده قرار داد. کودکان این محصول را مورد پسند قرار می دهند و در محیط های آبی از آن استفاده می کنند. محیط هایی مانند استخر محلی مناسب برای بهره مندی از حلقه شنا بادی می باشد که برای کودکان به جهت ایجاد ایمنی و راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 از این رو زمانی که به مکان های گردشی و تفریحی مراجعه می کنید می توانید حلقه شنا بادی کودک طرح آناناس Intex 59241 را با خود به همراه داشته باشید و برای فرزندان خود فضایی مهیج و منحصر به فرد را ایجاد سازید. حلقه شنا بادی کودک وزن کمی دارد و به راحتی جا به جا می شود. همچنین راه اندازی آن نیز به ساده ترین صورت رخ می دهد و افراد بدون مشکل قادر به انجام این کار هستند. اگر شما نیز قصد خرید حلقه شنا بادی کودک طرح آناناس Intex 59241 را برای فرزند خود دارید می توانید از طریق همین لینک و به صورت اینترنتی محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 30 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...