حلقه شنا بادی کهکشانی اینتکس 56267

intex 56267

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19%
650,000
530,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کهکشانی اینتکس 56267 محصولی تفریحی برای استفاده در محیط استخر می باشد و به راحتی توسط افراد حمل و جا به جا نیز می شود. در این صورت برای رفتن به استخر های عمومی نیز می توان آن را به همراه داشت و از محصول بهره مند شد. حلقه شنا بادی مدلی جذاب و حرفه ای دارد که از نظر ظاهر توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و رنگبندی منحصر به فرد دارد. این محصول بی نظیر با ترکیبی از بهترین مواد اولیه ایجاد محصولی سازگار و ضد حساسیت را داده است تا افراد در زمان استفاده از آن دچار عارضه پوستی و مشکل نشوند. از این رو حلقه شنا بادی مد نظر را می توان با فروش بالا تهیه کرد و از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره مند شد. بدنه بدون پس دادن رنگ در محیط های آبی استفاده می شود و می تواند برای مدت زمان طولانی در معرض تابش اشعه آفتاب قرار گیرد. در این صورت بدنه دچار رنگ پریدگی و آفتاب سوختگی نیز نخواهد شد و کارایی خود را از دست نمی دهد.

خرید حلقه شنا بادی کهکشانی اینتکس مدل 56267

این محصول از بدنه ای تو خالی با قابلیت غیر قابل نفوذ برخوردار می باشد که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و به راحتی نصب و راه اندازی می شود. در این صورت تنها با داشتن پمپ باد دستی می توان محصول را باد کرد و مورد استفاده علاقه مندان قرار داد. حلقه شنا بادی با داشتن طراحی بی نظیر و حرفه ای فروش بالایی دارد و برای نوجوانان و بزرگسالان استفاده می شود. کسانی که دارای استخر های شخصی می باشند و یا به استخر های عمومی می روند می توانند این محصول را تهیه کرده و از آن لذت ببرند و بتوانند لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند. بدنه ضد حساسیت با ضخامت زیاد است و حالت شناور خود را از دست نخواهد داد. به جهت خرید آسان حلقه شنا بادی کهکشانی اینتکس 56267 به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کنید.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح کهکشانی

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 14 سال
 دارای دو دستگیره حفظ تعادل
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...