حلقه شنا بادی پری دریایی مدل 56258

intex 56258

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان

حلقه شنا بادی پری دریایی مدل 56258 یکی دیگر از جذاب ترین انواع حلقه شنا بادی اصل اینتکس بوده که با ظاهری فوق العاده زیبا برای رده سنی بزرگسال با تحمل وزن بالا طراحی و روانه بازار شده است. معمولا افراد در زمان انتخاب و خرید حلقه شنا بادی به خصوص برای رده سنی بزرگسال در مقابل تعداد بالایی از محصولات با ظاهری ساده و مشابه یکدیگر قرار خواهند گرفت. به همین دلیل بوده که در سال جدید میلادی شرکت اینتکس از حلقه شنا بادی پری دریایی مدل 56258 رونمایی کرده که ظاهری متفاوت در مقایسه با سایر نمونه های مشابه دارد. این حلقه شنا بادی از یک محیط گرد مانند سایر نمونه های تولید شده بر خوردار بوده اما در بخش انتهایی آن یک دم بزرگ پری دریایی قرار داده شده که می توانید هنگام نشستن بر روی محصول در روی آب به این بخش تکیه کنید. بدنه اصلی این محصول در بخش کف طلایی و ساده بوده و رویه آن شفاف با طرح های سفید رنگ پولک تولید شده که در بخش داخلی آن می توانید شاین های طلایی را نیز مشاهده نمایید.

این حلقه شنا بادی وزنی بالغ بر 1.5 کیلوگرم داشتن و در زمان جمع شدن فضای کمی را اشغال کرده به همین دلیل بوده که با استفاده از یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی در زمانی کوتاه نیز راه اندازی خواهد شد. پس این محصول یک گزینه ایده آل برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه حلقه شنا بادی نداشته و این محصول قادر است وزنی بالغ بر 70 کیلوگرم را بدون افت کیفیت بر روی خود تحمل کند. با در نظر گرفتن موارد یاد شده برای خرید حلقه شنا بادی پری دریایی مدل 56258 می توانید به صورت اینترنتی از طریق همین صفحه اقدام کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع تفریحی 
 قطر 175 سانتی متر
 ارتفاع 119 سانتی متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل رنگی
 تعداد دستگیره -
 پمپ خیر
تحمل وزن 70 کیلوگرم
 شرکت سازندهاینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...