حلقه شنا بادی هندوانه اینتکس 56261

intex 56261

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
23%
590,000
455,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی هندوانه اینتکس 56261 یکی از سازگار ترین محصولاتی می باشد که برای استفاده در محیط آب های آرام ساخته شده است و می تواند ساعات خوشی را برای علاقه مندان رقم بزند. این حلقه شنا بادی مناسب کودکان در رده سنی بالای 9 سال است که شامل نوجوانان نیز می شود. در این صورت می توان لحظات خوشی را سپری کرد که به وسیله محصول بادی اصل و اورجینال رقم می خورد و استاندارد و ایمن جهت داشتن بهترین تفریحات آبی استفاده می شود. این حلقه شنا بادی با طراحی بی نظیر و فانتزی ساخته شده است که مورد توجه قرار می گیرد و مزیت های زیادی دارد. بدون پس دادن رنگ و بدون رنگ پریدگی در طی مدت زمان طولانی محصول قادر به استفاده توسط افراد می باشد و می تواند در محیط های آبی و در معرض تابش آفتاب نیز سازگاری های زیادی از خود نشان دهد. در نتیجه طرح های روی این محصول متناسب با روحیات افراد می باشد و می توان از آن بهره مند شد.

خرید حلقه شنا بادی هندوانه اینتکس مدل 56261

علاوه بر این موارد بدنه از کیفیت بالا برخوردار است که سازگار با پوست کودکان بدون ایجاد حساسیت های پوستی در اختیار آن ها می باشد و می تواند مورد استفاده آن ها قرار گیرد. با این شرایط حلقه شنا بادی با طرح هندوانه توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و در تمامی مسافرت ها و تفریحات آن ها به همراه باشد. برای داشتن اوقات خوش نیز می توان از این محصول استفاده کرد و از وجود آن بهره گرفت تا کودکان را سرگرم نمود و در محیط هایی مانند استخر ایمنی آن ها را نیز ایجاد کرد. با داشتن حلقه شنا بادی در استخر های خانوادگی کودکان نیز حضور پیدا می کنند و دچار مشکل نمی شوند و همچنین می توانند ساعات طولانی در این محیط باشند. علاقه مندان به داشتن حلقه شنا بادی هندوانه اینتکس 56261 تنها می توانند محصول را با قیمت مناسب از سایت فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند.

حلقه شنا بادی طرح هندوانه

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 وزن 700 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 24*33*2 سانتی متر
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای دو دستگیره حفظ تعادل
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...