حلقه شنا بادی عروسکی Intex 59266

Intex 59266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی عروسکی Intex 59266 از طرحی فانتزی و محبوب تشکیل شده است که برای رده سنی کودکان کاربرد دارد. این محصول را می توان با خود به مسافرت و گردش برد و انواع امکانات لازم برای فرزندان خود را مهیا کرد. محصول مورد نظر از بدنه ای با کیفیت تشکیل شده است که دارای ضخامت زیاد می باشد و می توان به راحتی از وجود آن بهره مند شد. ضخامت ایجاد شده در این محصول سبب افزایش طول عمر آن شده است که در نتیجه می توان از آن بهترین استفاده را به عمل آورد. با افزایش میزان دوام و طول عمر محصول بیش تر برای استفاده کودکان سازگاری پیدا کرده است و در نتیجه می توان با خیالی آسوده استفاده از آن را انجام داد.

حلقه شنا بادی عروسکی Intex 59266 | اینتکس ایران

رنگبندی بدنه که دارای طرح های زیبا نیز می باشد مورد توجه کودکان قرار می گیرد و می تواند جزو محبوب ترین وسایل بادی باشد که امروزه داشتن آن برای اغلب کودکان لازم و ضروری است. برای داشتن موقعیت استاندارد در محیط های آبی برای کودکانی که ترس از آب دارند حلقه شنا بادی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند لذت داشتن یک محصول منحصر به فرد را ایجاد سازد. از این رو انواع تفریحات مختلف برای آن ها بدون مشکل صورت می گیرد. خرید این محصول از نمایندگی اینتکس در ایران انجام می شود.

خرید حلقه شنا بادی عروسکی | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 قطر 84 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...