حلقه شنا بادی طرح گل intex 58263

intex 58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
460,000 تومان

حلقه شنا بادی طرح گل intex 58263 جدید و به روز است و با داشتن ترکیب رنگ به خصوص و فانتزی می تواند نظر عده زیادی از افراد را به خود جلب کند. در نتیجه جزو برترین نمونه از محصولات بادی است که هم مورد نیاز است و هم امکان داشتن تفریحات آبی برای افراد را مهیا می سازد. بدنه از ساختاری استاندارد و راحت تشکیل شده است تا افرادی که آن را مورد استفاده قرار می دهند دچار مشکل نشده و شرایط ایمنی را به دست آورند. کسانی که در محیط های آبی دارای تعادل نمی باشند و مهارت کافی برای قرار گیری در چنین موقعیتی را ندارند می توانند حلقه شنا بادی را خریداری کرده و برای ایجاد استاندارد ترین موقعیت مورد استفاده قرار دهند. حلقه شنا بادی طرح گل intex 58263 طرح های رنگی و زیبا دارد و به راحتی قادر به جلب توجه مخاطب می شود. از این رو می توان آن را برای تمامی افراد خریداری کرد و برای آن ها شادی و نشاط را به وجود آورد.

خرید حلقه شنا بادی طرح گل اینتکس

این حلقه شنا بادی دارای دو دستگیره نگه دارنده بر روی بدنه می باشد که هم می تواند تعادل محصول را رقم بزند و هم نگه دارنده افراد بر روی حلقه شنا باشد. ایمنی افراد در چنین موقعیتی ایجاد می گردد و به وسیله داشتن دستگیره های پلاستیکی که بر روی بدنه قرار گرفته است مهیا می شود. حلقه شنا بادی طرح گل intex 58263 رنگی ثابت و بدون تغییر دارد و زیبایی های زیادی را ایجاد می کند. در نتیجه برترین نمونه از محصولاتی است که امروزه افراد برای رفتن به تفریحات آبی نیاز دارند. حلقه شنا بادی بدنه ای بادی و توخالی دارد که به سرعت راه اندازی می شود و به آسانی نیز برای جمع آوری خالی از باد می گردد. خرید حلقه شنا بادی طرح گل intex 58263 از نمایندگی ایران اینتکس صورت می گیرد.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
تحمل وزن  80 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 9 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...