حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات مدل 56263

intex 56263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
360,000 تومان

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات مدل 56263 محصولی استثنایی برای استفاده تمامی سنین بر روی آب بوده که از کیفیت بالا در کنار ظاهر شیک و جذاب برخوردار بوده و توسط کمپانی اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این حلقه شنا بادی جذاب مناسب تمامی علاقمندان به خوراکی خوشمزه دونات بوده که با ظرافت و زیبایی بالایی ساخته شده و از سوی دیگر به دلیل قیمت مناسبی که داشته موجب شده تا تمامی افراد بتوانند به راحتی این محصول را به سبد خرید خود اضافه نمایند. البته توصیه می کنیم پیش از خرید حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات مدل 56263 با قیمت شرکتی و مناسب از اینتکس ایران ، ابتدا ویدیو بالا را جهت آشنایی با این حلقه شنا مشاهده کنید.


حلقه شنا بادی طرح شیرینی intex 56263  یکی دیگر از زیباترین انواع حلقه شنا بادی با ساختاری جذاب و کیفیت بالا بوده که توسط کارخانه اینتکس برای تمام سنین نوجوان و بزرگسال طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. حلقه شنا بادی همانطور که از نام آن مشخص بوده ساختاری گرد داشته که بخش میانی آن خالی بوده که فرد مصرف کننده در این بخش قرار می گیرد. این محصول خاص وسیله ای بادی تفریحی برای استفاده در روز های گرم تابستان است که در محیط آب های آرام مورد استفاده قرار می گیرد. افراد برای موارد مختلف آن را استفاده می کنند و قادر به بهره مندی از یک روز شاد خواهند بود. کسانی که توانایی داشتن تعادل در محیط های آبی را ندارند و ممکن است به داخل آب فرو بروند می توانند از حلقه شنا بادی طرح شیرینی intex 56263 به عنوان یک وسیله کاربردی جهت حفظ تعادل استفاده کنند و موقعیت خود را به بهترین شکل داشته باشند.

 همچنین این محصول جهت آموزش ورزش شنا نیز مورد استفاده واقع می شود و می توان به راحتی از آن بهره گرفت. به دلیل داشتن بدنه سازگار و با دوام افراد می توانند این محصول را در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار دهند و در زمان رفتن به مسافرت و گردش با خود به همراه داشته باشند. حلقه شنا بادی مدل شیرینی intex 56263 دارای قیمت مناسب است و به راحتی نیز تهیه می شود. شما می توانید این محصول را به عنوان یک محصول کاربردی و جذاب برای هدیه دادن نیز در نظر بگیرید و بهترین اوقات را برای استفاده کنندگان ایجاد سازید. برای خرید حلقه شنا بادی طرح شیرینی intex 56263 می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 99 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 وزن 600 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 9+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...