حلقه شنا بادی طرح دار Intex 68209

Intex 68209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان

حلقه شنا بادی طرح دار Intex 68209 از سری محصولات زیبا و جذاب اینتکس است که از بدنه ای طرح دار تشکیل شده است. این بدنه مقاومت بالایی دارد و برای افراد بزرگسال نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو در محیط های آبی کاربرد خواهد داشت و به منظور ایجاد تعادل بر روی سطح آب به کار می رود. حلقه شنا بادی از بدنه ای با جنس وینیل تشکیل شده است که ضد حساسیت بوده و می تواند برای مدت زمان طولانی بهترین موقعیت را ایجاد سازد. این محصول سبک و قابل حمل است و برای افراد بهترین گزینه از وسایل تفریحی در محیط های آبی می باشد.

حلقه شنا بادی طرح دار Intex 68209 | اینتکس ایران

محصول را می توان به راحتی با خود به همراه داشت و در موقعیت های مختلف به استفاده از آن اقدام کرد. اما بهترین محیط برای استفاده از این محصول دریا است که موقعیت خروشان و مواج دارد و افراد باید در داخل آن ایمنی خود را داشته باشند. بنابراین حلقه شنا بادی را مورد استفاده قرار می دهند و ایجاد تعادل لازم بر روی سطح آب می کنند. به این ترتیب موردی برای قرار گیری در داخل دریا وجود ندارد و می توان نسبت به آن اقدام کرد. کسانی که قصد خرید محصولات بادی و تفریحی را دارند و به دنبال یک محصول بی نقص و حرفه ای می باشند می توانند این حلقه شنا را انتخاب کرده و از طریق فروشگاه اینتکس سفارش دهند.

خرید حلقه شنا بادی طرح دار | اینتکس ایران

 نوعتفریحی
 قطر122 سانتی متر
 ارتفاع35 سانتی متر
 وزن1.3 کیلوگرم
 جنس بدنهوینیل
 ضخامت لایه ها0.35 میلی متر
 تحمل وزن100 کیلوگرم
 پمپخیر 
 نوع پمپ-
 سایر ویژگی هادارای طناب نجات
دارای دو دریچه باد مجزا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...