حلقه شنا بادی صورتی اینتکس Intex 59258

Intex 59258

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
215,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی صورتی اینتکس Intex 59258 از سری محصولات با کیفیت اینتکس است که برای بزرگسالان و کودکان ساخته شده است. قطر این محصول 76 سانتی متر خواهد بود که برای قرار گیری به دور کمر بزرگسالان مناسب بوده و محلی ایمن برای نشستن کودکان می باشد. به این وسیله می توان از داشتن آن لذت برد و به آرامش فراوان دست پیدا کرد. حلقه شنا بادی به رنگ صورتی می باشد و از بدنه ای با این رنگ جذاب ساخته شده است. در نتیجه کسانی که به سمت داشتن این نمونه از وسایل جذب  می شوند می توانند حلقه شنا بادی را برای استفاده در تمامی تفریحات آبی خود به کار ببرند. داشتن دستگیره های پلاستیکی بر روی بدنه مزیت های زیادی را به دنبال دارد.

حلقه شنا بادی صورتی اینتکس Intex 59258 | اینتکس ایران

این بخش از محصول سبب ایجاد تعادل بر روی سطح آب می شود و می تواند دو سمت بدنه را با یک وزن بر روی آب قرار دهد. کودکان می توانند از این بخش برای نگه داری ثابت خود بر روی سطح آب استفاده کنند و استفاده ای آسان از آن داشته باشند. محل قرار گیری دستگیره ها ثابت و بدون تحرک است و در نتیجه می توان نسبت به استفاده از آن با خیالی آسوده اقدام نمود. کسانی که تمایل به خرید این نمونه از وسایل بادی را دارند تنها قادر به مراجعه به سایت اینتکس می باشند.

خرید حلقه شنا بادی صورتی اینتکس | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.3 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ محصول صورتی
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...