حلقه شنا بادی ستاره ای بنفش Intex 59256

Intex 59256

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
98,000 تومان

حلقه شنا بادی ستاره ای بنفش Intex 59256 یکی از جذاب ترین و زیبا ترین محصولات بادی است که امروزه می توان آن را برای استفاده در محیط های آبی مورد استفاده قرار داد. حلقه شنا بادی بیش ترین استفاده را در محیط های آبی دارد که در نتیجه می توان اوقات خوشی خود را با استفاده از این محصول بهتر و لذت بخش تر نمود. این محصول دارای طرح های ستاره دار می باشد که رویه آن را تشکیل داده است. این طرح ها چاپی بوده اند که سطح محصول را احاطه کرده است. در گذر زمان و استفاده از محصول طرح های چاپی تغییر رنگ و تغییر حالت نخواهد داد و در نتیجه می توان در طی سال های طولانی از داشتن آن لذت برد.

فروش حلقه شنا بادی ستاره ای بنفش Intex 59256 | اینتکس ایران زیباترین رنگ در این حلقه شنا بادی رنگ بنفش است که محبوبیت زیادی دارد و در نظر علاقه مندان زیباترین ساختار محسوب می شود. این محصول زیبا به راحتی راه اندازی می شود و می توان به راحتی آن را آماده استفاده نمود. به این ترتیب در زمان مسافرت می توان ان را به همراه داشت و در نتیجه در کم ترین زمان به راه اندازی آن اقدام نمود. حلقه شنا بادی محصولی محبوب برای کودکان و بزرگسالان است که در فروشگاه اینتکس موجود می باشد. برای خرید حلقه شنا بادی ستاره ای بنفش Intex 59256 با مناسب ترین قیمت و کیفیت می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

حلقه شنا بادی ستاره ای بنفش Intex 59256 ارزان | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 رنگ بندی صورتی - بنفش - آبی
 وزن 400 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 ساخت شرکت اینتکس
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاقابلیت حفظ تعادل بر روی آب
دارای دستگیره
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...