حلقه شنا بادی سبز رنگ Intex 59260

Intex 59260

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان

حلقه شنا بادی سبز رنگ Intex 59260 بهترین محصول برای استفده بزرگسالان و نوجوانان می باشد که می تواند سبب داشتن انواع تفریحات آبی در محیط های آبی شود. محیط هایی مانند استخر و دریا که افراد برای داشتن آبتنی و شنا به آن مراجعه می کنند می تواند بهترین شرایط را برای استفاده از حلقه شنا بادی مهیا کند و با این وجود افراد تمایل به داشتن آن پیدا می کنند. بدنه محصول شفاف و زیبا است و رنگ آن بر روی سطح آب جذابیت زیادی را ایجاد می کند. از این رو برای استفاده در موقعیت های مختلف بهترین گزینه به حساب می آید که می توان با خیالی آسوده خرید آن را انجام داد.

حلقه شنا بادی سبز رنگ Intex 59260 | اینتکس ایران

جنس بدنه وینیل می باشد که نوعی پلاستیک فشرده بوده است که می تواند مقاومت کامل در برابر فشار و ضربه وارد کند. این محصول آب را وارد بدنه نمی سازد و به حالت معلق بر روی سطح سطح آب قرار گیرد و مانع از فرورفتن افراد به داخل آب می شود. بنابراین می توان این محصول را در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. کسانی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند آن را از طریق نمایندگی محصولات بادی اینتکس سفارش دهند تا از این طریق محصولی اصل و اورجینال را به دست آورند و از قیمت مناسب آن نیز بهره مند شوند.

خرید حلقه شنا بادی سبز رنگ | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندی سبز
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...