حلقه شنا بادی سبز اینتکس Intex 59258

Intex 59258

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
215,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی سبز اینتکس Intex 59258 دارای خصوصیات منحصر به فرد است که با توجه به آن می توان خرید محصول را انجام داد. در واقع وجود خصوصیات خوب و مطلوب است که سبب شده تا علاقه مندان بتوانند این محصول را برای استفاده درتمامی محیط های آبی مد نظر قرار دهند و به استفاده کردن از آن بپردازند. حلقه شنا بادی در زمانی که افراد فاقد تعادل بر روی سطح آب می باشند مورد استفاده قرار می گیرد و ایجاد شرایط مطلوب می کند. چرا که به وسیله حلقه بادی افراد قادر به قرار گیری معلق و شناور بر روی آب می باشند و به داخل آن واژگون نمی شوند. در نتیجه از بروز خطرات در زمان نداشتن مهارت شنا جلوگیری می کند.

خرید حلقه شنا بادی سبز اینتکس Intex 59258 | اینتکس ایران

کسانی که در حال آموزش شنا نیز می باشند می توانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. دو دستگیره بر روی بدنه قرار گرفته است که در مقابل یکدیگر می باشند. این دو دستگیره تعادل لازم برای قرار گیری محصول بر روی سطح آب راایجاد می کند و مانع از تکان خوردن و یا افتادن آن به داخل آب می شود. به همین خاطر است که افراد می توانند با خیالی آسوده خرید حلقه شنا بادی سبز اینتکس را انجام دهند و در موقعیت های مختلف از داشتن آن لذت ببرند. کسانی که قصد خرید این محصول با کیفیت و بادی را دارند به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول اصل و اورجینال را سفارش دهند.

حلقه شنا بادی سبز اینتکس | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.3 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ محصولسبز
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...