حلقه شنا بادی زرد اینتکس Intex 59258

Intex 59258

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
215,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی زرد اینتکس Intex 59258 از سری محصولات اورجینال اینتکس است که با بدنه ای با طول عمر بالا در اختیار افراد می باشد و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. محصول مورد نظر دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده خرید آن را انجام داد و آن را مورد استفاده در طی سال های طولانی قرار داد. بر روی این محصول دو دستگیره قرار دارد که میزان تعادل مناسبی برای افراد ایجاد می کند. کودکان در زمان استفاده از این محصول می توانند به حالت شناور بر روی آب قرار گیرند و بهترین موقعیت را به دست آورند چرا که دستگیره ها سبب ایجاد تعادل آن ها می شود و همچنین می تواند آن ها را بر روی محصول ثابت و بدون تحرک نگه دارد.

از این رو بهترین گزینه برای ایجاد ایمنی در محیط های آبی می باشد. محصول مورد نظر ساده می باشد و از بدنه ای تک رنگ تشکیل شده است که میزان سادگی آن را افزایش داده است. در نتیجه به راحتی مورد پسند قرار می گیرد و می تواند یکی از خاص ترین نمونه های وسایل تفریحی در محیط های آبی باشد. چنانچه قصد خرید حلقه شنا بادی را دارید می توانید این محصول را از سایت فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهید.

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.3 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ محصول زرد
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...