حلقه شنا بادی بست وی طرح الفبا bestway 83057

bestway 83057

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
330,000 تومان

حلقه شنا بادی بست وی طرح الفبا bestway 83057 از سری حلقه های بادی شنا می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و عرضه شده و ظاهری خاص و جذاب را هم از خود به جای گذاشته است که همین مسئله نیز سبب شده تا افرادی که به دنبال خرید یک حلقه شنا بزرگسال هستند بتوانند از این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. در همین رابطه شما می توانید مشاهده کنید که ساختار اصلی بدنه این حلقه شنا به صورت سفید رنگ بوده و بر روی آن نیز می توانید یک سری خطوط و حروف الفبای انگلیسی را هم مشاهده نمایید که با رنگ های شاد و زیبا و به بهترین شکل ممکن ارائه گردیده است. این مسئله باعث می شود تا از نظر نوع طراحی این حلقه شنا یک محصول خاص و جذاب باشد. ناحیه پشت این حلقه شنا نیز به صورت یکدست آبی رنگ طراحی و عرضه گردیده است که سبب شده تا این دو رنگ در کنار هم یک ظاهر ایده آل را شکل دهند.

حلقه شنا بادی بست وی طرح الفبا bestway 83057 | اینتکس ایران

علاوه بر این موارد باید اشاره داشته باشیم که حلقه شنا بادی بست وی طرح الفبا bestway 83057 دارای یک عدد طناب نجات بر روی بدنه اصلی خود می باشد که باعث شده تا در مواقع نیاز بتوانید از این طناب هم استفاده کرده و تعادل خود را به صورت کامل بر روی آب حفظ کنید. از نظر جنس و کیفیت نیز این حلقه شنا به صورت کاملا ضخیم طراحی گردیده است که از این حیث هم خیال شما راحت خواهد بود و یک محصول باکیفیت را در اختیار خواهید داشت. وزن کم و باکس بسته بندی کوچک این محصول هم باعث شده تا جا به جایی این کالا هم بسیار ساده و آسان باشد. برای راه اندازی و باد کردن این حلقه شنا هم شما نیاز دارید تا یک عدد پمپ باد در اختیار داشته باشید تا به وسیله آن اقدام به راه اندازی این کالا کنید. با توجه به این توضیحات امکان خرید این حلقه شنا از سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید حلقه شنا بادی بست وی طرح الفبا مدل bestway 83057 | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 وزن 80 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...