حلقه شنا بادی بزرگ صورتی Intex 59262

Intex 59262

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان

حلقه شنا بادی بزرگ صورتی Intex 59262 از قطر 91 سانتی متری تشکیل شده است که می توان آن را برای استفاده بزرگسالان در نظر گرفت. این محصول دارای قابلیت راه اندازی آسان می باشد و به این وسیله به راحتی به همراه افراد در موقعیت های مختلف قرار می گیرد. به وسیله این محصول نشاط و شادی در محیط های آبی ایجاد می شود و افراد می توانند بهترین تایم بازی و سرگرمی را داشته باشند. از این رو کسانی که به سمت داشتن این نمونه از وسایل بادی جذب می شوند به راحتی می توانند اوقات خوشی را برای خود و یا سایر عزیزان خود رقم بزنند.

حلقه شنا بادی بزرگ صورتی Intex 59262 | اینتکس ایران

حلقه شنا بادی صورتی بزرگ را می توان با خود به همراه داشت و در محیط های آبی مورد استفاده قرار داد. چرا که بدنه سبک و قابل حمل است و در زمانی که خالی از باد می باشد به حالت تاشو فضای کمی را اشغال می کند. از این رو می تواند در بسته بندی مربوط به خود قرار گیری و به همراه افراد باشد. در صورت نیاز به استفاده از آن نیز به وسیله پمپ باد دستی راه اندازی آن صورت می گیرد. راه اندازی این نمونه از وسایل بادی نیازی به صرف زمان طولانی ندارد و تنها در کم ترین زمان بدنه آماده استفاده می شود. برای خرید این محصول بی نظیر و کاربردی به فروشگاه بزرگ اینتکس مراجعه نمایید.

خرید حلقه شنا بادی بزرگ صورتی | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندی صورتی
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...