حلقه شنا بادی بزرگ سبز Intex 59262

Intex 59262

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی بزرگ سبز Intex 59262 از سری محصولات با کیفیت و اورجینال است که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است. در تولید این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده که سازگاری های زیادی را به دنبال دارد. بنابراین علاقه مندان به داشتن این نوع وسایل بادی و هیجان انگیز می توانند این محصول بی نظیر را با قیمتی ارزان خریداری کرده و از داشتن آن لذت ببرند. حلقه شنای بادی به رنگ زرد است که از نظر بسیاری از افراد جذاب و منحصر به فرد است. قطر این محصول 91 سانتی متر است زیرا برای بزرگسالان ساخته شده است و در نتیجه ابعاد خوب و استانداردی دارد.
بدنه محصول ضد حساسیت است تا در طولانی مدت مشکلی برای کاربران ایجاد نکند. در نتیجه افرادی که پوست حساسی دارند توانسته اند از این حلقه شنا استفاده کنند و در محیط های آبی مانند سطح دریا یا استخر بهترین موقعیت و شرایط را داشته باشند. حلقه شنای بادی بزرگ زرد نمونه ای از پرفروش ترین محصول بادی برای تفریحات مختلف می باشد. برای خرید حلقه شنا بادی بزرگ سبز Intex 59262 تنها می توانید به فروشگاه بزرگ محصولات بادی اینتکس مراجعه کنید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندی سبز
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...