حلقه شنا بادی بزرگ فسفری Intex 59262

Intex 59262

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
280,000
225,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی بزرگ بزرگ فسفری Intex 59262 از سری محصولات با کیفیت و اصل می باشد که در شرکت اینتکس طراحی و تولید می شود. در تولید این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده است که سازگاری های زیادی را به دنبال دارد. از این رو کسانی که به سمت داشتن این نمونه از وسایل بادی و مهیج می باشند می توانند این محصول بی نظیر را با قیمت ارزان خریداری کرده و از داشتن آن لذت ببرند. حلقه شنا بادی به رنگ زرد بوده است که در نظر عده زیادی از افراد جذاب و منحصر به فرد می باشد. قطر این محصول به دلیل آن که برای بزرگسالان ساخته شده است 91 سانتی متر می باشد که در نتیجه ابعاد خوب و استانداردی را دارا بوده است.

حلقه شنا بادی بزرگ زرد Intex 59262 | اینتکس ایران

بدنه محصول ضد حساسیت می باشد به طوری که در طولانی مدت مشکلی را برای استفاده کنندگان ایجاد نخواهد کرد. در نتیجه افرادی که دارای پوست حساس می باشند نیز قادر به استفاده از این حلقه شنا بوده اند و می توانند در محیط های آبی مانند سطح دریا و یا استخر بهترین موقعیت و شرایط را داشته باشند. حلقه شنا بادی بزرگ زرد نمونه ای از پر فروش ترین محصول بادی برای تفریحات مختلف است که برای خرید حلقه شنا بادی بزرگ فسفری Intex 59262 تنها می توان به فروشگاه بزرگ محصولات بادی اینتکس مراجعه کرد.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندی فسفری
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...