حلقه شنا بادی بزرگسال مدل برگ intex 58263

intex 58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
480,000
430,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی بزرگسال مدل برگ intex 58263 یکی دیگر از جذاب ترین انواع حلقه شنا بادی برای تمامی سنین بوده که با ساختاری استاندارد و بدنه ضخیم و باکیفیت در کارخانه اینتکس طراحی و تولید شده و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار می شود. این حلقه شنا بادی ساختاری گرد داشته که بخش میانی آن کاملا توخالی طراحی شده تا افراد بتوانند برای تفریحات آبی خود از آن استفاده کرده و لذت ببرند. البته کاربرد دیگر حلقه شنا بادی برای موارد غریق نجات و ایمنی افراد در دریا و دریاچه و استخر بوده زیرا می تواند شما را با سلامت کامل بر روی آب کاملا شناور نگه دارد. در دو سمت بدنه اصلی این حلقه شنا بادی تعداد دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده تا افراد از طریق استفاده از این دستگیره ها بتوانند تعادل خود را به طور کامل حفظ کنند. 

مهم ترین نکته در زمان انتخاب و خرید حلقه شنا بادی مربوط به جنس بدنه آن بوده که شرکت سازنده برای افزایش طول عمر این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم در زمان تولید این حلقه شنا بادی استفاده می کند. این نوع جنس بدنه موجب شده تا محصول یاد شده سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی گردید و قرار داشتن آن در معرض تابش نور خورشید ، تماس با دماهای مختلف آب و یا حتی  راه اندازی و جمع اوری متعدد محصول تاثیری بر استحکام بدنه آن نداشته و حلقه شنا بادی بزرگسال مدل برگ intex 58263 دچار افت کیفیت نخواهد شد. بدنه اصلی این حلقه شنا بادی از طراحی شاد با طیف رنگی سبز و طراحی برگ های درختان تشکیل شده که به زیبایی ظاهری محصول می افزاید. اگر قصد خرید حلقه شنا بادی بزرگسال مدل برگ intex 58263 را دارید می توانید به صورت حضوری و اینترنتی به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 97 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دو دستگیره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...