حلقه شنا بادی با طرح هاوایی Intex 59241

Intex 59241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
140,000
115,000 تومان
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی با طرح هاوایی Intex 59241 از سری محصولات جذاب اینتکس است که با داشتن طراحی منحصر به فرد در اختیار افراد قرار گرفته و تشکیل بی نظیر ترین وسیله بازی را داده است. این حلقه شنا قادر به داشتن زیبایی ظاهری زیادی است که در نظر کودکان مهم تلقی می شود. این رده سنی اغلب به سمت داشتن وسایلی که با رنگبندی جذاب ساخته شده اند کشیده می شوند و تمایل به خرید آن دارند. در نتیجه این حلقه شنا بادی قادر به جلب رضایت آن ها می باشد و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. حلقه شنا بادی با طرح هاوایی Intex 59241 دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که بدنه منحصر به فرد آن را تشکیل داده است.

 طرح هایی که روی محصول قرار گرفته اند به شکل بستنی و نوشیدنی هایی است که در فصل تابستان مورد نیاز است. این طرح ها چاپی و ثابت بوده اند و دچار تغییر حالت و رنگ پریدگی نیز نخواهد شد. از این رو با خرید حلقه شنا را می توان برای استفاده در طول عمر بالا خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد. ظاهر محصول مخاطب خود را جذب می کند و می تواند جزو پر فروش ترین محصولات مورد استفاده کودکان باشد. اگر شما نیز قصد خرید حلقه شنا بادی با طرح هاوایی Intex 59241 را دارید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده کرده تا محصول یاد شده را با مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر ایران درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 پمپ-
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...