حلقه شنا بادی اینتکس فانتزی Intex 59266

Intex 59266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
225,000
195,000 تومان

حلقه شنا بادی اینتکس فانتزی Intex 59266 محبوب ترین محصول برای کودکان است و از قطری متناسب با سایز کودکان تشکیل شده است. به همین خاطر است که فروش بالایی دارد و افراد تمایل به خرید آن پیدا می کنند. این حلقه شنا بادی از قیمت مناسب و استاندارد نیز برخوردار می باشد. به طوری که تمامی علاقه مندان توانایی خریداری آن را دارند. این محصول به گونه ای است که می توان آن را به عنوان هدیه برای کودکان خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد. بدنه محصول بادی دارای بهترین جنس می باشد که در نهایت می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده در طولانی مدت قرار داد.

حلقه شنا بادی اینتکس فانتزی Intex 59266 | اینتکس ایران

جنس بدنه باعث می شود که دوام و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه ایجاد شود و در نهایت بتوان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده کودکان قرار داد. این محصول زیبایی ظاهری دارد که در نتیجه می تواند در نظر کودکان محبوب ترین گزینه به حساب بیاید تا تمایل بیش تری به استفاده از آن پیدا کنند و خرید آن را انجام دهند. بسته بندی حلقه شنا بادی ابعاد کمی دارد و به راحتی در ساک افراد نیز حمل و نقل و جا به جا می شود. بنابراین استفاده از آن آسان خواهد بود. برای خرید این محصول تنها می توان به فروشگاه بزرگ اینتکس مراجعه کرد.

خرید حلقه شنا بادی اینتکس فانتزی | اینتکس ایران

 نوع تفریحی
 قطر 84 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...