حلقه شنا بادی آبی رنگ Intex 59260

Intex 59260

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
120,000 تومان

حلقه شنا بادی آبی رنگ Intex 59260 از سری محصولات استفاده کننده در محیط های آبی می باشد که برای بزرگسالان و کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. این حلقه شنا را می توان با خیالی آسوده مد نظر قرار داد و در طولانی مدت از آن لذت برد. برای داشتن موقعیت دلخواه این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بادی به راحتی راه اندازی می شود. برای این کار به یک پمپ باد نیاز است که می توان به سرعت بدنه را باد نمود. بر روی بدنه دریچه ای به منظور اتصال پمپ باد به آن وجود دارد که میزان باد برای راه اندازی حلقه شنا وارد بدنه می کند.

حلقه شنا بادی آبی رنگ Intex 59260 | اینتکس ایران

به این ترتیب بدنه به سرعت و به آسانی باد خواهد شد و مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد. شفافیت بدنه محصول سبب جلب توجه مخاطب شده است که می تواند زیبایی و جذابیت داشته باشد. به این ترتیب میزان محبوبیت و فروش محصول بالا تر از سایر محصولات مشابه است و از بدنه ای با یک رنگ تنها ساخته شده است. این محصول بر روی سطح آب به راحتی قرار می گیرد و مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی سطح آب افراد را نیز حفظ می کند و می توان از بر هم خوردن تعادل آن ها بر روی آب جلوگیری سازد. خرید این محصول بادی تنها از طریق سایت اینتکس در ایران صورت می گیرد.

خرید حلقه شنا بادی آبی رنگ | اینتکس ایران

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندی آبی
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...