جکوزی بادی هشت ضلعی 6 نفره Intex 28458

Intex 28458

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
46,500,000 تومان

جکوزی بادی هشت ضلعی 6 نفره Intex 28458 بدنه ای منحصر به فرد دارد که با ساختار هشت ضلعی می تواند نظر افراد زیادی را به خود جلب کند. این بدنه زیبا و خاص دارای استحکام بالا بوده است که در نتیجه می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. جکوزی بادی به منظور بهره مندی از آب گرم ساخته شده است و از دستگاه گرمکن دیجیتال برخوردار می باشد. به همین خاطر است که آب داخل خود را گرم کرده و گرم نگه می دارد و می تواند فضایی دلخواه را ایجاد سازد. جکوزی بادی بدنه ای ضخیم دارد و از دیواره هایی محکم تشکیل شده است.

 بنابراین می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را برای استفاده در طی سال های زیاد خریداری نمود. جکوزی بادی به صورت تاشو در می آید و بدنه ای کم جا را شامل می شود. در این حالت افراد می توانند محصول را به راحتی حمل و نقل و جا به جا کنند و در صورت مساعد بودن شرایط به نصب آن اقدام نمایند. برای نگه داری از محصول در زمان نیاز نداشتن به استفاده از آن نیز می توان بدنه را تاشو کرد و در ابعاد کوچک در بسته بندی مربوط به خود محصول قرار داد و از آن محافظت کرد. علاقه مندان می توانند جکوزی بادی هشت ضلعی 6 نفره Intex 28458 را از نمایندگی اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری سفارش دهند.

نوعگرد
ظرفيت آب1098 ليتر
طول218 سانتي متر
عرض218 سانتي متر
ارتفاع71 سانتی متر
جنس بدنهPVC و برزنت
تعداد4-6 نفر
هیتر
نوع هیتردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 1098 کیلوگرم
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
قابلیت تصفیه و تنظیم فشار آب
دارای پمپ باد سرخود در دستگاه
دارای ساک حمل مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشي، فشار سنج، قرص و سبد کلر، درپوش

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...