جکوزی بادی خانواده بست وی Bestway 60017

Bestway 60017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29,000,000 تومان

جکوزی بادی خانواده بست وی Bestway 60017 از بدنه ای جادار تشکیل شده است که قادر به قرار دادن 4 تا 6 نفر درداخل خود می باشد. بدنه برای استفاده این تعداد افراد سازگاری دارد و در نتیجه می تواند برای یک خانواده در نظر گرفته شود. محصول در محیط هایی مانند باغ و ویلا و در کنار استخر های مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توان آن را به راحتی در حمام های بزرگ نصب کرد و به استفاده کردن از آن اقدام نمود. بدنه سازگار با محیط های مختلف است و از دیواره های ضخیم تشکیل شده است.

خرید جکوزی بادی خانواده بست وی

جنس دیواره ها از پی وی سی می باشد که چند لایه بوده و تشکیل دیواره ای عایق را داده است. به همین خاطر قادر به تحمل دمای بالا می باشد و می توان در طی سال های زیاد بدون تغییر حالت برای افراد مورد استفاده قرار گیرد. این بدنه در بخش کف نیز از لایه های بیش تری تشکیل شده است که می توان با این وجود از قسمت کف اطمینان داشت و استفاده از آن در شرایط گوناگون را مد نظر قرار داد. دیواره ها ضخیم بوده اند و در نتیجه می توانند استحکام بالایی به محصول ببخشند. در نتیجه کسانی که به دنبال یک محصول منحصر به فرد و مقاوم می باشند می توانند این جکوزی بادی را با قیمت مناسب خریداری کنند. خرید این محصول تنها از طریق نمایندگی اینتکس انجام می شود.

نوعگرد
ظرفيت آب916 ليتر
قطر196 سانتی متر
ارتفاع71 سانتی متر
وزن41.25 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد4-6 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هانصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشی ، ریموت کنترل 


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...