جکوزی بادی بست وی مربع Bestway 54173

Bestway 54173

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29,000,000 تومان

جکوزی بادی بست وی مربع Bestway 54173 از بدنه ای با ساختار مربع تشکیل شده است که به نوبه خود دارای زیبایی و جذابیت می باشد. ساختار اغلب جکوزی های بادی دایره شکل است. در نتیجه کسانی که این محصول را انتخاب می کنند جذب بدنه مربع آن شده اند و تمایل به استفاده کردن از آن پیدا کرده اند. جکوزی بادی محصولی منحصر به فرد و پر کاربرد است که قابلیت استفاده و قرار گیری در آب گرم را مهیا می کند. در سالن های استخر عمومی بسیار از حفره های آب گرم وجود دارد که جکوزی نامیده می شوند. این حفره ها به طور مداوم آب داخل خود را گرم می کنند و در این زمان تولید حباب نیز می نمایند.

 برای ایجاد چنین محلی نیاز به پرداخت هزینه بالا است که برخی از علاقه مندان در صورت داشتن محیط مد نظر توانایی پرداخت هزینه آن را ندارند. بنابراین به دنبال راهی برای جایگزین کردن می باشند. طراحی و تولید جکوزی بادی به گونه ای است که می توان آن را در محیط های مختلف قرار داد و از داشتن آن لذت برد. چرا که در داخل بدنه این محصول نیز آب به طور مداوم در حال گرم شدن است و می توان در داخل آن قرار گرفت. مزیت های زیاد تری نسبت به ایجاد حفره آب گرم در این محصول وجود دارد که علاقه مندان را مشتاق به خرید می کند. کسانی که قصد خرید جکوزی بادی بست وی مربع Bestway 54173 را دارند تنها می توانند از نمایندگی محصولات بادی و یا فروشگاه اینتکس ایران آن را خریداری کنند.

نوعبیضی
ظرفيت آب795 ليتر
طول180 سانتي متر
عرض180 سانتي متر
ارتفاع71 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 867 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، فشار سنج

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...