جکوزی بادی بست وی بیضی دونفره Bestway 54156

Bestway 54156

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34,000,000 تومان

جکوزی بادی بست وی بیضی دونفره Bestway 54156 از بدنه ای خاص و منحصر به فرد برخوردار می باشد که می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد. بدنه بزرگ و جادار است و بهترین فضا برای بهره مندی از آب گرم را ایجاد کرده است. به همین خاطر است که افراد زیادی نسبت به خرید آن تمایل نشان می دهند و خرید آن را انجام می دهند. اقدام به داشتن این محصول منحصر به فرد سبب شده است که افراد بتوانند یکی از گزینه های بهره مندی از محیط های آبی را داشته باشند. در واقع داشتن جکوزی در محل های مختلف سبب می شود که افراد در زمان خستگی و کسالت بتوانند از داشتن موقعیت به وجود آمده لذت ببرند و شرایط خوبی را تجربه کنند.

 این محصول بادی مانند جکوزی بتنی دارای بدنه ای با آب گرم می باشد که مدام در حال تولید آب گرم و گردش آن است. به همین خاطر بهترین جایگزین برای جکوزی بتنی می باشد و می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. محصول مورد نظر را با داشتن بهترین مواد اولیه خریداری کنید و از داشتن آن لذت ببرید. چرا که دیواره های محصول و بخش کف از ضخامت زیادی برخوردار هستند و می تواند فضای دلخواه و ایمن برای داشتن تفریحات آبی به وجود آورد. کسانی که به مشکلات استخوانی و عضلانی مبتلا می باشند نیز می توانند از وجود این فضا لذت ببرند. خرید جکوزی بادی بست وی بیضی دونفره Bestway 54156 از طریق فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود.

نوعبیضی
ظرفيت آب509 ليتر
طول249 سانتي متر
عرض149 سانتي متر
ارتفاع66 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 548 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، شناور قرص کلر، فیلتر
فشار سنج، میز نوشیدنی

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...