جکوزی بادی بست وی اورجینال Bestway 60035

Bestway 60035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21,000,000 تومان

جکوزی بادی بست وی اورجینال Bestway 60035 بهترین محصول برای استفاده در محیط های باز و یا سر پوشیده می باشد که دارای بهترین موقعیت بوده است. این محصول را می توان به راحتی نصب و راه اندازی نمود و از داشتن آن بهره مند شد. وجود چنین محصولی به جای ایجاد جکوزی بتنی لازم و ضروری است و شرایطی مشابه با جکوزی بتنی را ایجاد می کند. محیط داخل محصول به طور مداوم در حال تولید حباب می باشد که از بخش های کناری دیواره داخلی ایجاد می شود. همچنین آب داخل بدنه نیز به صورت مکرر در حال گرم شدن می باشد و می تواند دمای خود را حفظ کند.

خرید جکوزی بادی بست وی اورجینال

به دلیل وجود گرمکن در کنار بدنه محصول افراد می توانند با آب سرد نیز محصول را مورد استفاده قرار دهند. چرا که این بخش از محصول می تواند به سرعت آب داخل بدنه را گرم کند و به دمای مطلوبی برساند. به همین خاطر است که در هر موقعیت و مکانی استفاده از این محصول میسر می شود. بر روی دیواره های جکوزی بادی دستگیره هایی ایجاد شده است که به منظور جا به جایی محصول می باشند. این دستگیره ها با دوام و موقعیت محکمی بر روی محصول قرار گرفته اند که در نهایت می توان با خیالی آسوده محصول را در محیط به موقعیت دیگری تغییر مکان داد. برای خرید چنین محصول بادی تنها می توان به نمایندگی اینتکس مراجعه نمود.

نوعگرد
ظرفيت آب696 ليتر
قطر180 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
وزن34 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هانصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشی ، ریموت کنترل 


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...