جکوزی بادی با بدنه پی وی سی Intex 28424

Intex 28424

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
31,000,000 تومان

جکوزی بادی با بدنه پی وی سی Intex 28424 از رنگ تیره برخوردار است و متناسب با سلیقه افرادی که به محصولات این رنگی تمایل دارند ساخته شده است. دیواره ها محکم و استوار هستند و از دوام بالایی برخوردار می باشند. این بخش از محصول دارای ضخامت است و در نتیجه می تواند موقعیت استفاده از آن را آسان تر سازد. افرادی که تصور می کنند محصولات بادی بدنه ای محکم ندارند و یا طول عمر کمی دارند می توانند با دقت مطالب مربوط به جکوزی بادی را مطالعه کنند. این محصول نیز در گروه محصولات بادی اینتکس قرار دارد که از دیواره ای با ساختار بادی تشکیل شده است.

خرید جکوزی بادی با بدنه پی وی سی Intex 28424

با این تفاوت که حرفه ای تر از سایر محصولات بادی ساده می باشد و می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. دیواره ها ساختاری سلولی در داخل خود دارند که در نتیجه می تواند میزان مقاومت بالایی از خود نشان دهد. ساختار سلولی محصول را سبک و با استحکام کرده است به طوری که می توان آن را به راحتی حمل و نقل و جا به جا نمود. همچنین می تواند بر روی سطوح مختلف با دوام بالا قرار گیری و تعادل داشته باشد. به دلیل وجود چنین ساختاری علاقه مندان می توانند این محصول منحصر به فرد را به عنوان یک محصول بادی مقاوم و پر کاربرد برای استفاده در طی سال های طولانی درنظر بگیرند.خرید جکوزی بادی مد نظر تنها از فروشگاه بزرگ اینتکس انجام می شود.

نوعگرد
ظرفيت آب795 ليتر
قطر191 سانتی متر
ارتفاع71 سانتی متر
وزن46 کیلوگرم
جنس بدنهPVC لایه ای
پمپ تصفيه
نوع پمپسرخود
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعميرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...